دفتر خاطرات من
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 21 فروردين 1390برچسب:, توسط ارشاد |

ديگه باورم شده، آره دوستم نداره

                                       يكي از همين روزا، منو تنها مي‌ذاره

آسمون مثل دلم، ابر و خاكستريه

                                     بغض آسمون شكست، داره بارون مي‌باره

يكي گفت ديوونه‌اي، كه هنوز دوسش داري

                                   دست من نيست به خدا، دلمه دوسش داره

تو برو نامهربون، برو از پيشم، نمون

                                  نارفيقي پيش تو، مي‌دونم كم مي‌آره

گفته بودي عاشقم، يه گل شقايقم

                                حيفِ گلهایی كه اون، توي دستات مي‌ذاره

دل من چه مهربون، با دل سنگ تو بود

                               يه دل سنگي يه روز، رو دلت پا مي‌ذاره

اما با صداي تو،‌همه چي يادم مي‌ره

                              باز گناهه من چيه،‌دلمه دوست داره



نظرات شما عزیزان:

طاهر
ساعت19:42---22 فروردين 1390
سلام لینکت کردم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.