دفتر خاطرات من
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 9 آذر 1391برچسب:, توسط ارشاد |


برایت گریه می کنم مثل آنهایی که دنبال کسی می گردند، ولی خودشان گم شده اند

 

 



نظرات شما عزیزان:

سایه
ساعت10:29---19 دی 1391
مطالب وبلاگت در حد بیسته

nafas
ساعت12:13---12 دی 1391
ممنون خیلی نایس بود

کلاغ چوخون
ساعت8:12---12 دی 1391
سلام مطالب جالبی بود در صورت بروز شدن وبلاگ حتما خبرم کنین اگه وقت هم کردین به وبلاگ ما هم سری بزین

kimia
ساعت23:21---22 آذر 1391
22 آذر 1391 17:14
خدایـــــــــــم!

به درگاه تو دعا می کنم،

که در قلب منی،

در عبور از دنیــــــــــــــای رنــــــــــــــج،

راهــــــــــنمایم باش،

قلبم را به سوی تو می گیرم،

پس مرا به سوی خویشتن بخوان،

و راه لطف و رحمتت را نشانم ده،

خــــــــــــــــدایـــــ ــــــــا،

قلب من، تقدیر من و راهنمایم باش،

و مرا از قلمرو اشـــک و رنـــــــــج،

به ســـــــــلامــــــــــــ ــــــت عبور ده...

زندگی دفتری از خاطره هاست...

خدایا میدانم که تو مهربانترین در تک تک لحظات این دفتر، همراه منی،

از تو عاجزانه درخواست می کنم، دستان پرمهرت را در دستان سردم بار دیگر چنان

بفشار تا جانی دوباره یابم...

کوله باری از نگرانی را سالهاست بر شانه هایم به دوش میکشم،

.......................

سلام وب زيبا يي دارين ب منم سربزنين


ساناز
ساعت19:53---14 آذر 1391

تنها باران است كه گاهي ، در اوج تنهايي من ،

در آن لحظه كه هيچ كس نيست ، با من از تو مي گويد

ولي درد من از اين است كه ديريست باران نمي بارد!



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.